onko paranormaali vai ei, mutta kyllä pelotti taaskin!

kaakeliinnojaaja, 8/9/2018 1:26:25 AM, 398308

Olin kävelemässä Salon joen rannalla kun ohitse meni suurin piirtein samaa kävelytahtia kävellen hieman minua pidempi (olen 166cm) noin yli kolmekymppinen harmaisiin pukeutunut mies jolla oli tummasankaiset, miltei mustasankaiset silmälasit ja hiukset olivat vaaleat, vähän kihartuvat pikkuisen keskivertoa pidemmät kuin pikkukaupungin miehillä yleensä eli jotain lyhyttä polkkatukkaa ja ainoa mikä teki hieman jotenkin poikkeavan vaikutelman niin hiukset olivat ehkä hieman likaiset tai sitten kostutettu jollain märkägeelillä ja mies ei katsonut ollenkaan minun suuntaani kun yleensä ehkä jotenkin vilkaisee toista kun kävelee ohitse toista. Mutta siis kun en jäänyt miehestä juurikaan paljon jälkeen siis jonkun verran jäin siinä kävellessäni mutta tulin suht lähellä perässä niin mies hävisi yhtä äkkiä täysin selittämättömästi siitä edeltäni. Kuulin kuitenkin miehen askelet vielä siinä kun käveli ohitseni ja oli ihan kiinteä ei mikään mitenkään läpinäkyvä tai mitään muuta outoa..!. Huuh kun huomasin että miestä ei näkynyt kun se kevyenliikenteen väylä siinä kohtaa suuntautui kahteen suuntaan ja miestä eikä askelia kuulunut sitten kummastakaan suunnasta! . Hädissäni katselin oliko mennyt ruohikon puolelle eli joen rantaan tai oliko mennyt vieressä olevan vuokraviljelypalstan puolelle mutta missään suunnassa en nähnyt enkä kuullut ristinsielua enkä edes vaistonnut mihin olisi voinut mennä siitä?(siinä kohtaa kevyenliikenteen vieressä olevassa omakotitalossa kun on niin tiheä kuusiaita ettei normaali ihminen voi päästä sen läpi mitenkään!). Oli jo hieman hämärtävää mutta joka paikkaan kuitenkin näki vielä melkoisen hyvin siinä. Todella pelottavaa että ihminen voi jotenkin noin hävitä johonkin päin kun jos olisi juossut sitten niin silloin olisi ehkä voinut vähän matkan päähän jo vähän hävitäkin kauempana olevien talojen pihalle siis näkyvistäni mutta olisin ehdottomasti kuullut sen jos olisi löhtenyt kevyenkään juoksuun..enkä kuullut mitään juoksemisen aloitusta!. Ei ristinsielua näkyvissä eikä kuuluvissa missään suunnassa enää!

Minulla on ollut aiemminkin jotain omituisia kokemuksia muutamia vuosia sitten ja en tiedä onko se sitten toisesta ulottuvuudesta vai jostain kuolleesta tai heidän maailmastaan vai onko tuo kokemus jostakin tulevaisuudesta tuleva vai mitenkä sitten?. Jos oli toisesta ulottuvuudesta niin se selittäisi sen että ei katsonut minua mitenkään kun jos en näkynyt hänelle? mutta miksi minä sitten näin hänet??

onko paranormaali vai ei, mutta kyllä pelotti taaskin!   [ 398308 , kaakeliinnojaaja , 09.08.2018 01:26:25 ]
    onko paranormaali vai ei, mutta kyllä pelotti taaskin!   [ 398329 , _mk , 09.08.2018 18:49:57 ]
    onko paranormaali vai ei, mutta kyllä pelotti taaskin!   [ 398438 , mmm , 13.08.2018 16:36:54 ]