Valtamedian törkyjournalismin "laatu" paljastui: Jopa kaverillinen konsertissa käyminen voi olla "seksuaalista ahdistelua"

Teppolainen, 6/21/2022 11:57:41 AM, 409195

Nyt IS sentään toi maksumuurin takaa tiedoksi mistä on oikeasti kyse ja se kertoo kaiken oleellisen Hesarin törkyjournalismin tasosta.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008897385.html

Ensimmäisen väitetyn seksuaalisen ahdistelun uhrin osalta hän kertoo olevansa "halukas kertomaan kaiken, minkä asiasta tiedän" ja ainoa kritiikki mikä tuossa nostetaan esille on tämä:
Lainaus
Kyllähän meillä suhteen aikana oli sellaista, että meillä oli eriävät käsitykset siitä, mikä on (salattu osa)

Voisi hyvin kuvitella, että tuo esitutkintapöytäkirjan salattu osa on yksityiselämän piiriin kuuluva asia tyyliin mikä on vessapaperin oikea asento telineessä. Jos kyse olisi jostain raskauttavammasta, HS olisi varmasti julkaissut tiedon suoraan naiselta itseltään. Kertoo kaiken oleellisen HS:n likasankojournalismin tasosta, ettei tätä "salattua" tietoa olla julkaistu vaan tyydytään vihjailemaan.

IS:n jutussakin myönnetään että tämä jutun väitetyksi ykkösuhriksi nostettu henkilö on tehnyt tukun perättömiä rikosilmoituksia, vaikka IS ei vaivaudukaan linkittämään rikosilmoituksia, jotta jokainen voisi todeta, että todellisuudessa nainen on tehnyt aivan tavanomaisesta arjen kanssakäymisestä rikosilmoituksia pahantahtoisessa tarkoituksessa ja Rydman itse on tässä asiassa päinvastoin pikemminkin uhri.

Toisessa tapauksessa kyse oli siitä että joku teini-ikäinen oli ihastunut Rydmaniin ja Rydman oli siihen kohteliaan asiallisesti vastannut. Asianomainen itse ei kokenut tilanteita millään tavalla ahdisteluna, ainoa joka oli harhoissaan tulkinnut Rydmanin olevan syypää naisen ihastumiseen ja tulkinnut tavanomaisen keskustelun ahdisteluksi oli Hesarin rikostaustn omaava törkytoimittaja (jolla todennäköisesti on itsellään kaapissaan luurankoja kun niitä vainomentaliteetilla yrittää etsiä muista):
Lainaus
Se tuli enemmän mun siskon puolelta, että hän enemmänkin ihastui Willeen kuin että Wille olisi sopimattomasti käyttäytynyt

Kolmannen naisen kohdalla puolestan oli naiselle käynyt ilmi, miten kansanedustaja Rydmanin kaverit olivat vihjailleet hänelle tyyliin, että tuolloin 14-vuotias harjoittelija oli "kuuma pakkaus" ja Rydman itse ilmaisi kokeneensa tilanteen päinvastoin vaivaannuttavana. Tämä tuli ilmeisesti ilmi vasta kun nainen oli täyttänyt 20 vuotta ja Rydman itsekin myönsi pitävänsä naista nyt 20-vuotiasta naista viehättävänä. IS:n ja HS:n juttu väittää, että tämän keskustelun aikana nainen olisi ollut 16 vuotias, mutta muiden lähteiden mukaan nainen itsekin kiistää tämän tiedon.

Ei ole mitään väärää ilmaista omia tunteitaan niiden kohteelle, kunhan se ei ole toistuvaa mikäli kohde ei ole niistä tunteista kiinnostunut. Ikäerossakaan ei ole mitään ongelmaa kummankin osapuolen ollessa täysi-ikäisiä, ei silloinkaan vaikka tunteiden kohde olisikin vuosia aiemmin toiminut toisen alaisuudessa harjoittelijana. Ainoa ahdistava tilanne oli, että hän oli viivytellyt taksin kutsumisessa, mutta tässäkin HS/IS jättää mainitsematta, oliko viivytykselle jokin syy (kuten voisi kiireisen kansanedustajan kohdalla helposti kuvitella) vai oliko se ihan aiheetonta viivyttelyä (joka olisi ollut kyseenalaista, koska kyse oli vapaa-ajan tapaamisesta Rydmanin kotona).

Neljäs väitetty "uhri" oli puolestaan joutunut seksuaalisen ahdistelun kohteeksi vierailemalla edellisen naisen kaverina Rydmanin luona ohimennen, päästyään jonkun kolmannen henkilön 18-vuotisjuhlista. Ilmeisesti kyläilemään tulevien naisten päästäminen ovesta sisään on sekin harhaisen törkyjulkaisun Hesarin mielestä seksuaalista ahdistelua, vaikka nainen itse ei sitä niin kokisi.

Viides "uhri" puolestaan on Rydmanin entinen seurustelukumppani ja toteaa: "Kysyttäessä vastaan, että ei ainakaan mitään hyväksikäyttöön viittaavaa ollut ainakaan meidän välillä, en ainakaan itse koe mitään sellaista", mutta Hesarin mukaan kyse oli silti seksuaalisesta ahdistelusta. Ilmeisesti moraalipoliisiksi ryhtyneen Hesarin tulkinta liittyy siihen, että seurustelu oli alkanut naisen ollessa sangen nuori, mutta kuitenkin suojaikärajan ylittänyt. Jos kummatkin osapuolet tuntevat samoin, on aivan oikein ja perusteltua, että he tekevät seurustelupäätöksen itsenäisesti ilman Hesarin limaisten setämiesten painostusta tai kyttäämistä. Rydman voisi vaikka elää polyamorisessa suhteessa usean naisen kanssa, eikä se kenellekään ulkopuoliselle kuuluisi kuin enintään alhaisimmille törkyjulkaisuille, joiden lukijat ovat naapurikyttääjä-henkisiä ja päättävät oman äänestyskäyttäytymisensä sen perusteella, minkälainen on poliitikon rakkauselämä.

Kuudes uhri puolestaan toteaa "Meidän välillämme ei ole ollut minkäänlaista suhdetta tai muuta vastaavaa, täysin ammatillisissa, politiikkaan liittyvissä asioissa olemme pitäneet yhteyttä. 2015 keväällä Wille pyysi minua avecikseen katsomaan konserttia kanssaan ja menin mukaan, mutta kohtaaminen oli mielestäni kaverillinen, Wille ei esimerkiksi pyrkinyt lähestymään minua fyysisesti... minulla ei ole ahdistavia taikka epämiellyttäviä kokemuksia Wille Rydmanista.”

Tämä ei kuitenkaan estä Hesaria väittämästä, että kaverin kanssa konserttiin meneminenkin on seksuaalista ahdistelua.

Seitsemän "uhri" puolestaan oli itse mediatietojen mukaan alkanut ahdistelemaan Rydmania hänen suostuttua tapaamaan tämän työlounaan yhteydessä ja jälkikäteen alkanut vihjailemaan Rydmanin käyttäytyneen jotenkin huonosti. Vastineessaan Hesarin juttuun Rydman on liittänyt mukaan viestiketjun, jonka lopussa hän itse selväsanaisesti toteaa, että hänen ja nuoren naisen välillä voi olla pelkästään ystävyyttä. Tämä "uhri" on väitetysti ensimmäisen "uhrin" kaveri, joka on tehtaillut perättömiä rikosilmoituksia.

Ja lopuksi vielä kirsikkana kakun päällä "uhri" joka kertoo: "En ole uhri tai osallinen millään tapaa. En tunne Wille Rydmania". Kaiken lisäksi IS myöntää "naisen toivoneen, ettei HS:n toimittaja siteeraisi hänen kertomustaan millään tavalla".

Uskomatonta: Hesarin mielestä Rydmanin väitetystä ahdistelusta kertovaan juttuun voidaan nostaa nainen joka ei edes kertomansa mukaan tunne koko miestä eikä halua itseään siteerattavan, olkoonkin että Hesarin juttu vähemmän yllättäen vääristelee tässä kohtaa ja todellisuudessa he olivat kerran tavanneet viinilasillisen ääressä, vaikka nainen oli ollut silloin vielä alaikäinen (on auki oliko nainen todellisuudessa tapaamisen aikana alaikäinen ja tiesikö Rydman seuralaisensa alaikäisyydestä, vaikka HS/IS vakaasti väittääkin että olisi ollut ja olisi tiennyt, vaikka Hesarilla ei ole mitään keinoa varmistaa tätä, koska naista ei kiinnosta olla osallisena HS:n törkyjournalsismissa).

Ja tämä on siis se valtamedia joka jeesustelee, että vaihtoehtomedia maalittaa poliitikkoja, tutkijoita ym. eliitin edustajia asiattomasti.

Muokannut: Teppolainen, 6/21/2022 12:06:05 PM

Eduskuntatutkimuksen keskuksen linjattava missä menee raja - tapaus Markku Jokisipilä   [ 409186 , Teppolainen , 20.06.2022 13:14:21 ]
    Tuija Sarelman ja Kokoomuksen nuorisojärjestön mukaan perättömät rikosilmoitukset tulee ottaa vakavasti?   [ 409189 , Teppolainen , 20.06.2022 19:58:27 ]
        Paljastuiko Hesarin törkyjournalismin taustalta lähes RIKOLLISTA vainoamista? Vai lähtikö Hesari ajamaan Putinin agendaa?   [ 409191 , Teppolainen , 20.06.2022 23:50:40 ]
            Valtamedian törkyjournalismin "laatu" paljastui: Jopa kaverillinen konsertissa käyminen voi olla "seksuaalista ahdistelua"   [ 409195 , Teppolainen , 21.06.2022 11:57:41 ]
                MTV myöntää: Hesarin törkyuutista ei tule käsitellä yksittäistapauksena   [ 409199 , Teppolainen , 21.06.2022 14:50:12 ]
                    Kokoomus myönsi pitävänsä tavallisten kansalaisten arkea kuvottavana - valmistelee taas totalitaristisia arjen rajoituksia?   [ 409201 , Teppolainen , 21.06.2022 16:45:56 ]
                        Hesari käytti alaikäisiä hyväkseen agendansa edistämiseksi   [ 409223 , Teppolainen , 25.06.2022 23:25:15 ]