Kreationistisaarnaaja Adnan Oktar:lle ("Harun Yahya") yli 1000 v vankeutta seks.rikoksista

Mr.K.A.T., 1/14/2021 10:40:00 PM, 404510

Turkkilainen tv-saarnaaja tuomittiin yli tuhannen vuoden vankeuteen seksuaalirikoksista
...
Oktar, 64, on erikoinen hahmo, joka saarnasi televisiossa kreationismin ja konservatiivisten arvojen puolesta samalla, kun vähäpukeiset, usein plastiikkakirurgiaan turvautuneet naiset tanssivat hänen ympärillään kiivastempoisen musiikin tahtiin. Hän tuli tunnetuksi jo 1990-luvulla lukuisista seksiskandaaleista tunnetun lahkon johtajana.

- https://yle.fi/uutiset/3-11732412

Näin tuosta jonkin otsikon pari pv sitten, ja unohtui, mieleen jäi kysymys että hän vai Gülen.
Ja luulin että kyseessä on poliittinen tuomio. Mutta google-kuvat osoittaa että islamilaiseksi kreationismin saarnaajaksi
hän poseeraa tosiaan kovasti vähäpukeisten naisten kanssa.

Tämän saarnaajan seuraajat muuten kerran lähestyivät minua Turkista emaililla. Koska olin kirjoitellut kreationismia vastaan netissä ja minulla oli kreationismin vastaiset sivut. Mutta en tiennyt mitään että jo 90-luvulla sekaantunut seksiskandaaleihin.
Seksikultiksikin on liikettä syytetty.

Kreationistisaarnaaja Adnan Oktar:lle ("Harun Yahya") yli 1000 v vankeutta seks.rikoksista   [ 404510 , Mr.K.A.T. , 14.01.2021 22:40:00 ]
    Kreationistisaarnaaja Adnan Oktar poseeraa   [ 404511 , Mr.K.A.T. , 14.01.2021 22:43:17 ]